Jõuluhooajal tekib teil suurepärane võimalus anda oma ettevõtte müügiedule uus hoog sisse. Kliendid otsivad siit ja sealt parimaid kingitusi ja eripakkumisi: kasutage pühadesaginat maksimaalselt ära ning realiseerige see müügina. Üheks efektiivseks strateegiaks on kasutada personaliseeritud reklaamkingitusi. Allpool vaatame lähemalt, kuidas erikujundusega ärimeened saavad teie jõulumüüki märgatavalt tõsta.
1. Iga ostuga kingitus kaasa
Pakkuge iga ostuga kaasa tasuta personaliseeritud reklaamtoode ning motiveerite sellega kliente tehingut lukku panema. Selliseks tooteks võib olla näiteks personaliseeritud jõulukaunistus, pühadesõnumiga kruus, kõrgkvaliteetne märkmik – miski, mis pakub ostule lisaväärtust. Antud strateegia on klientidele lisaajendiks ostu sooritamisel ja tuletab neile ühtlasi teie brändi meelde, iga kord kui klient teie logo toote kätte võtab.
2. Personaliseeritud kinkekomplektid
Jõulud on andmise aeg: mis võiks olla asjakohasem kui personaliseeritud kinkekomplekt? Kombineerige erinevaid tooteid ja lisage isikupärastatud element, et luua terviklik, unikaalne ja atraktiivne komplekt. Näiteks kehahooldustoodete komplekti saab kombineerida personaliseeritud kosmeetikakoti ja nimelise jõulukaardi. Teie klient saab ühest komplektist palju väärtuslikku ja teie ettevõte suurendab müüki.
3. Eksklusiivsed tooted piiratud koguses
Kui te pakute klientidele jõulude puhul eksklusiivseid tooteid, mida on saadaval vaid piiratud koguses, tekitate te neis õhinat millestki haruldasest osa saada. Näiteks jõuluteemalised ärikingitused spetsiaalsed pühadeteemalises kinkepakendis, mida pakute vaid piiratud aja jooksul: kliendid peavad kiirustama, et mitte ilma jääda.
4. Autasustage lojaalseid kliente
Näidake lojaalsetele klientidele, et peate neist kõrgelt lugu, ning kinkige neile personaliseeritud ärikingitused. Tegemist on žestiga, mis tugevdab teie partnerlust veelgi, ning motiveerib kliente ka edaspidi teiega tihedat koostööd tegema. Kõrgkvaliteetne personaliseeritud kingitus tekitab klientides tunde, et väärtustate ja hindate neid. Kõik see aitab luua teie brändile usaldusväärsemat ja sõbralikumat kuvandit.
5. Jagage reklaamtooteid sotsiaalmeedia kampaanias
Pange tööle oma sotsiaalmeedia kanalid ning jagage personaliseeritud reklaamkingitusi oma jälgijatele ja fännidele. Julgustage neid kampaania infot sõpradele ja tuttavatele edasi jagama, et saada rohkem osavõtjaid ning et teie brändi nähtavus suureneks veelgi. Jõulude paiku võite sedasi hulgaliselt kliente juurde saada ja müüginumbrid uuele tasemele viia.
6. Personaliseeritud kinkekaardid
Kinkekaardid on pühadeperioodil klassikaliseks kingivalikuks. Miks mitte lisada neilegi personaalne noot ning kinkekaardid isikupärastada? Sedasi loote mugava ja praktilise kingituse oma klientidele ning garanteerite oma ettevõttele müügiedu ka tulevikus.
Kõike seda arvesse võttes tasub teil sellel aastal kohe kindlasti personaliseeritud reklaamkingitused oma jõulumüügi strateegiasse kaasata. Lisage ärikingitustele erikujundus ning näitate neile, et peate neist kõrgelt lugu, tehes ühtlasi suurepärast reklaami oma ettevõttele: te tulete kliendile pidevalt meelde, kui ta teie ettevõtte logo märkab. Teie bränd püsib klientidel paremini meeles ning tõstab teie müüki ka tulevikus. Mõelge oma jõulustrateegia üksikasjalikult läbi ning valige parimad tooted – sedasi kasvab teie müük kui võluväel!